Gebruiksplannen vierplekken Protestantse Gemeente Doetinchem

Op basis van de richtlijnen van de overheid mogen er vanaf 1 juni 2020 een gemaximeerd aantal personen aanwezig zijn bij religieuze bijeenkomsten.
Hierbij moeten de geldende richtlijnen van de overheid en het RIVM in acht worden genomen.

Om te voldoen aan deze richtlijnen is voor iedere vierplek een protocol opgesteld. Deze protocollen maken deel uit van het gebruiksplan van het kerkelijk centrum.

Gebruiksplannen
Klik hier voor de gebruiksplannen en protocollen van de vierplekken Protestantse Gemeenten Doetinchem in Doetinchem, Gaanderen en Wehl. De pdf-bestanden zijn te downloaden naar uw eigen computer.
Gebruiksplan vierplek Catharinakerk

Gebruiksplan vierplek Slangenburg

Gebruiksplan vierplek Wehl

Protocol vieringen de Wingerd

Algemene richtlijnen
Uiteraard gelden de algemene richtlijnen van de overheid en het RIVM;

• Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen. Ben je ook benauwd en/of heb je koorts? Dan moeten alle huisgenoten thuisblijven.
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Schud geen handen
  • Hoest en nies in je elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes
  • Was vaak je handen
  • Vermijd drukte
  • Ervaar je drukte? Vermijdt deze en ga weg

Alleen wanneer iedereen zich aan de maatregelen houdt, zetten we samen een stap vooruit.

Zie ook: Omgaan-met-coronavirus-binnen-de-pgd