Catharinakerk

15 oktober: Andacht in de Catharinakerk

Op 15 oktober is het weer de derde zaterdag van de maand. Traditiegetrouw is er dan in de Catharinakerk de Andacht, die om 16.30 uur begint en drie kwartier duurt. U kunt dan weer genieten van mooie muziek en inspirerende teksten.

Deze keer verzorgen Elske te Lindert (sopraan) en Liga Vilmane (orgel en piano) de muziek. Speciaal voor het duo schreef Johan van der Linden onlangs een nieuw Ave Maria, geïnspireerd door het prachtige Ave Maria van Astor Piazzolla. Dit Ave Maria zal deze middag in première gaan. Daarnaast klinkt er muziek van Mendelssohn, Dvorak en Pärt. Wijke Greydanus leest de teksten. Het programma vindt u hier.

We heten u graag van harte welkom. De kerkdeuren zijn open vanaf 16.15 uur. De toegang is gratis, een gift bij de uitgang wordt zeer gewaardeerd.