Kan ik mijn kind bij jullie laten dopen?

Het is voor iedereen die ingeschreven staat bij de Protestantse Gemeente Doetinchem mogelijk om zijn of haar kind te laten dopen in één van de vierplekken. Je kunt hierover contact opnemen met het pastoraatteam, telefoon (0314) 51 69 12 of mail pastoraatpgdoetinchem@gmail.com). Het dopen gebeurt op zondagochtend.

Het komt ook voor dat één ouder zijn of haar kind wil laten dopen, en de andere ouder dat respecteert. De predikant kan dan de doopvragen die in de dienst aan de ouders worden gesteld aanpassen.
Sommige ouders willen hun kind liever niet laten dopen. Het is dan mogelijk dat het kind gezegend wordt in een dienst op zondagochtend.

Als je een geboortekaartje naar het Kerkelijk Bureau PGD (Bongerd 4, 7006 NJ, Doetinchem) stuurt, dan wordt je kind ingeschreven in de ledenadministratie van de kerk. Ook als je je kind niet laat dopen, kan het wel ingeschreven worden. Je kunt ook een mail sturen naar het kerkelijk bureau: kerkelijkbureau@pgdoetinchem.nl

Pastoraatteam: telefoon (0314) 51 69 12 of mail pastoraatpgdoetinchem@gmail.com ).