PGD Jaarverslag 2022 staat online

Het jaarverslag 2022 staat online. Na de pandemie konden we in dit jaar weer samenkomen en elkaar ontmoeten. We zijn een open kerk, die midden in de maatschappij een rol heeft. Die ondersteunt bij de gevolgen van de pandemie, de inflatie en de energiecrisis, die een veilige plek voor vluchtelingen biedt.

Vanuit het GemeenteBreedBeraad wordt verder nog steeds gewerkt aan de invulling van de toekomst van onze eigen gemeente.

Er gebeurt binnen de gemeente heel veel in een jaar. Op elke vierplek, binnen elke werk- of taakgroep, in de gesprekskringen, door de kerkrentmeesters en de diaconie. Te veel om op te noemen. Als gemeente vieren we successen en incasseren we tegenvallers. We verwelkomen en moeten afscheid nemen. Te veel om op te noemen.

U kunt het lezen in 2022 Jaarverslag PGD .