25 – 29 mei: bezoek gasten uit Dresden

Tijdens het Hemelvaartweekend ontvangen we onze vrienden van de Lukaskirche te Dresden. Sinds 1986 hebben we een partnerschap met hen. Zij komen met 16 volwassenen, vier kinderen en dertien jongeren in de leeftijd van 14 – 19 jaar. Het thema van deze uitwisseling is “een nieuw begin”. We zijn heel blij elkaar na drie jaar weer te kunnen ontmoeten! De gasten logeren in gastgezinnen en de jongeren verblijven in de Wingerd, samen met Nederlandse jongeren. In het programma besteden we vooral aandacht aan de hernieuwing van onze jaarlijkse ontmoeting.

• 26 mei: 14.00 uur, Slangenburgse Kerk: opening en Taizémiddag
  • 27 mei: jongeren: eigen programma. senioren: 10.00 uur, de Heikamp, Ruurlo: het onlangs geopende Liefdespad. 14.30 uur, Ruurlo: rondleiding Protestantse Kerk.
  • 28 mei: 10.00 uur, de Wingerd: thema-ochtend. 17.30 uur, de Wingerd: gezamenlijke maaltijd.
  • 29 mei: 10.00 uur, Catharinakerk: afsluitende viering