17 april: Emmaüs-wandeling

Op zaterdag 17 april wordt er rond de Slangenburgse kerk een Emmaus-wandeling georganiseerd. Dat is een wandeling waarbij je twee aan twee op pad gaat en samen al wandelend praat over een bepaald onderwerp of een vraag, die je meekrijgt voor onderweg. Als je alleen komt, dan krijg je een ‘reisgenoot’ toegewezen.

In verband met de veiligheid is de begintijd voor elk tweetal wandelaars verschillend. De deelnemers krijgen van tevoren bericht hoe laat ze worden verwacht. De eerste wandelaars vertrekken vanaf de Slangenburgse kerk, IJzevoordseweg 35 om 13.00 uur. De wandeling duurt ongeveer een uur.

Je kunt je tot en met 15 april opgeven bij Helma van Loon (06 43229677 / wmvanloonkuiper@gmail.com). Als je voorkeur hebt voor een bepaalde tijd, kun je dat aangeven en ook is het mogelijk om je samen met iemand anders op te geven.
Eigen bijdrage € 4. Zie ook www.spoorzoekenslangenburg.nl