• Dit evenement is voorbij.

Koffieconcert in de Wingerd: Ron Vernout en Erwin Stolte

13 januari @ 10:30 - 12:00

Op zaterdag  13 januari 2024 wordt het concert verzorgd door Ron Vernout en Erwin Stolte.
Zij leerden elkaar zo’n vijftig jaar geleden kennen in Den Haag. Daar maakten ze al samen muziek.
Ze verloren elkaar uit het oog, verhuisden allebei (maar dat wisten ze niet van elkaar) naar de Achterhoek en kwamen door een toevalligheid weer met elkaar in contact. Toen konden ze ook de muzikale draad oppakken met zang en gitaren.
Ze brengen een gevarieerd programma, met eigen (luister)liedjes en wat ‘gouwe ouwe’. Vaak tweestemmig gezongen. De liedjes gaan bijvoorbeeld over de wens een echte troubadour te zijn, over de liefde of een koude wandeling door Maastricht. Om te luisteren, maar wellicht ook om mee te zingen!

Aanvang : 10.30 uur. Iedereen is  van harte welkom in de Wingerd, De Bongerd 4  in Doetinchem!
Na afloop van het concert is er koffie of thee.
De toegang is gratis, een gift bij de uitgang wordt zeer gewaardeerd.

Datum:
13 januari