Dwars door de Bijbel

Op donderdag 6 februari om 20.00 uur komt verhalenverteller Kees Posthumus naar de Catharinakerk in Doetinchem met zijn solovoorstelling ‘Dwars door de Bijbel’. Hij neemt ons mee op reis van Genesis naar Openbaringen en weer terug, met tientallen korte verhalen, samenvattingen en liedjes. Het gaat daarbij vooral om ‘dwarse verhalen’, over dappere doorzetters en dwarsliggers. Over verhalen die je ook anders kunt vertellen dan doorgaans het geval is. Zoals de torenbouw van Babel, de barmhartige Samaritaan, Jona, vreemde, mooie liefdes.

Laat u verrassen. In ruim een uur bent u weer helemaal up-to-date met de Bijbel. De voorstelling duurt ruim een uur, zonder pauze. Naderhand is er nog volop gelegenheid om na te praten. Entree €7,50 inclusief een drankje na afloop. De kerk is open vanaf 19.30 uur.