21 januari: Andacht in de Catharinakerk

Op 21 januari om 16.30 uur is de eerste Andacht van het nieuwe jaar.  In deze Andacht zingt het Kamerkoor Decamerone uit Utrecht, onder leiding van Elske te Lindert. Ook is er medewerking van Lynn van der Molen op saxofoon.

Zij zullen prachtige muziek ten gehore brengen uit verschillende eeuwen, onder andere van William Byrd, Francis Poulenc en James MacMillan. Van harte aanbevolen!

In verband met de hoge energieprijzen wordt er minder gestookt in de Catharinakerk. Trekt u een dikke jas aan? En bedenk: mooie muziek verwarmt van binnenuit!

U bent van harte welkom. We beginnen om 16.30 uur, maar de kerkdeuren zijn open vanaf 16.15 uur. De Andacht duurt ongeveer drie kwartier. De toegang is gratis, een gift bij de uitgang wordt zeer gewaardeerd.

Ook in 2023 organiseren we Andachten in de Catharinakerk, steeds op de derde zaterdag van de maand. In de drukte van het bestaan een moment van aandacht en rust, mooie muziek en inspirerende teksten.