Catharinakerk

19 december: Kerstmuziek in de Stad

Op zondagmiddag 19 december om 15.30 uur staat de Andacht in de Catharinakerk geheel in het teken van Kerst. Het kinderkoor van de Ulftse Nachtegalen verleent haar medewerking aan deze feestelijke bijeenkomst.
In een warme, fijne kerstsfeer kunt u gedurende drie kwartier live genieten van kerstliederen voor jong en oud. Het kinderkoor onder leiding van Lizette Tijdink zingt allerlei prachtige kerstliederen, waaronder een aantal liederen van Arvo Pärt die speciaal voor de Nachtegalen van een Nederlandse tekst zijn voorzien door Jan Rot. Elske te Lindert zal het koor begeleiden op de vleugel en zij zal zelf ook een aantal solo’s zingen. Ook kan het publiek een aantal bekende liederen meezingen.
De kerkdeuren van de Catharinakerk gaan om 15.15 uur open voor deze bijzondere Kerst-Andacht. De toegang is gratis, maar een gulle gift bij de uitgang wordt zeer op prijs gesteld. In verband met de huidige corona-maatregelen, is aanmelden verplicht. Reserveren is mogelijk op vrijdag 17 december tussen 15 en 17 uur bij Kees Post via 0314-332722.
De Andacht is ook online te volgen via www.kerkdienstgemist.nl

In de drukte van het bestaan een moment van aandacht en rust, mooie muziek en inspirerende teksten.