Diensten beluisteren

U kunt kerkdiensten die worden gehouden in de Catharinakerk, De Wingerd, in de Slangenburgse kerk en in de kerk van Wehl rechtstreeks of later beluisteren op uw computer, laptop of tablet via de website kerkdienstgemist.

U kunt op uw tablet of smartphone (Apple en Android) ook een app installeren. Open de Appstore of Playstore en geef bij zoeken in: kerkdienst gemist. Selecteer de app van Kerkdienst Gemist BV. Laat het systeem de app downloaden en installeren. Na openen kunt u via de provincie en plaats of via zoeken op plaatsnaam onze vierplekken vinden. Als er een live uitzending is dan kunt u dat zien op de app en kunt u op het driehoekje (play) drukken om de kerkdienst te luisteren. Onderaan kunt u ook oudere uitzendingen selecteren en beluisteren.

Voor het uitzenden van de kerkdiensten betaalt onze Diaconie een vast bedrag per maand plus een bedrag per luisteraar. Een bijdrage in de kosten stellen we erg op prijs. Ons bankrekeningnummer is: NL35 RABO 0314 3050 33 t.n.v. Diaconie PGD. U kunt uw bijdrage overmaken onder vermelding van: ‘bijdrage internetuitzending’.